• • Kvalitetsudstyr fra top brands •
  • • Fri fragt ved køb over kr. 300,-  SVERIGE/NORGE/Customers outside Denmark - click here 
  • • Bliv medlem og få en masse fordele •

Kundeservice

Levering & Forsendelse

Levering
Vi forsøger så vidt muligt at levere inden for 1-2 hverdage! Normalt kan vi afsende næste formiddag efter modtagelse af din ordre.


Forsendelse
Vi anvender GLS Pakkeshop Service som leverandør af vores forsendelser.
Vi sender fragtfrit til pakkeshop ved ordrer over kr. 300. Ved ordrer under kr. 300,- er fragtprisen kr. 49,-
Det er også muligt at afhente ordren i butikken.

Shipping outside Denmark - click here.

Persondata Cookies – vi anvender cookies for at forbedre brugeroplevelsen på vores webside.
Personoplysningerne registreres hos msrideudstyr.dk og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig og, såfremt du tilmelder dig vores kundeklub, for at komme i kontakt med dig.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Oplysningerne videregives ikke til tredjemand (andre virksomheder), og der registreres ikke personfølsomme oplysninger.
E-markedsføring
Der udsendes ingen e-mail-reklamer eller lignende fra MS Rideudstyr uden din accept. Vores politik er endvidere, at vi ikke vil udsende nyhedsbreve, tilbud mv. mere end 12 gange årligt.
Returnering & Reklamation Er en forsendelse beskadiget ved modtagelsen, kan du forlange at postbudet/chaufføren bliver hos dig, indtil du har åbnet pakken og tjekket, om pakkens indhold er blevet påført skade under transporten. Har varen lidt skade under transporten, skal du som kunde nægte modtagelse og lade chaufføren tage pakken med til transportvirksomhedens reklamationsafdeling. 
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået op til 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, almindelig slitage eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden for 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Som kunde betaler du selv fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen. Varen skal fremsendes i rengjort tilstand og kun efter forudgående aftale med kundeservice. Ved godkendelse af reklamationen refunderes fragten.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:
MS Rideudstyr, Ebstrupvej 44, 8600 Silkeborg
Bestilling Alle priser på vores websitet er angivet inklusiv alle afgifter, told, moms mm.
Der bliver ved afslutningen af bestillingen sendt en detaljeret beskrivelse af din ordre til den af kunden indtastede e-mail-adresse.
Betaling Kan foretages med betalingskort (Dankort, Visa og Mastercard) og MobilePay.
Kreditkortbetalingen sker via en SSL krypteret gateway godkendt af PBS.
Se din order Du kan følge din ordre ved at benytte link i din ordremodtagelsesmail eller ved at ringe til os.
Opdattering af adresseinformation mv. Er du medlem, kan du rette leveringsinformation og andre stamdata ved at logge dig på.